پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران

بیسجیان ارتش( نیروی زمینی،پدافندهوایی،نیروی هوایی،نیروی دریایی)

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران

بیسجیان ارتش( نیروی زمینی،پدافندهوایی،نیروی هوایی،نیروی دریایی)

محبوب ترین مطالب

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 

 پایگاه مردمی ارتش ::تفاهم‌نامه همکاری میان سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران و مرکز اسناد سازمان عقیدتی سیاسی ارتش به امضای دکتر سیدرضا صالحی امیری و حجت الاسلام والمسلمین سید محمد علی آل هاشم روسای این دو سازمان رسید.

گزارش تصویری

به گزارش پایگاه مردمی ارتش روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران، این تفاهم نامه به منظور همکاری علمی و آموزشی و تبادل اسناد و مدارک نظامی و بهره گیری از منابع اطلاعاتی، تلاش برای استفاده هرچه بیشتراز ظرفیت‌ها و فرصت های پژوهشی، مطالعاتی و تخصصی، جهت غنی سازی منابع طرفین امضاء شد.

دکتر سیدرضا صالحی امیری درابتدای این جلسه گفت: سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران یک مجموعه فرهنگی است که کارکردهای مختلفی از جمله کارکردهای فرهنگی دارد به گونه ای که در اندیشگاه این مجموعه هر روز به طور میانگین یک الی سه برنامه فرهنگی از جمله نقد کتاب، فلسفه زندگی، مثنوی و ...برگزار می شود.

وی با بیان این که اندیشگاه سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران با استقبال خوب جوانان مواجه شده است افزود: سال گذشته قریب به 5 هزار نفر از نخبگان در جلسات اندیشگاه این مجموعه حضور و مشارکت داشتند و این جهت گیری بدان معنا است که راه نجات کشور از ریل فرهنگ عبور می کند و جوهر فرهنگ ما نیز مبانی دینی، اخلاقی و معرفتی است و امیدواریم به کمک سازمان عقیدتی سیاسی ارتش که یک مجموعه فرهنگی است در این راستا گام های موثرتری  برداریم.

حجت الاسلام و المسلمین سید محمد علی آل هاشم، رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش نیز در ادامه این جلسه با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و اعیاد قربان و غدیر اظهار داشت: مجموعه سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران یک مجموعه ارزشمند است.

نماینده ولی فقیه در ارتش با اشاره به حدیثی از امام صادق(ع) که فرمودند از کتاب های خودتان با دقت مراقبت کنید چرا که در آینده به آنها نیاز پیدا خواهید کرد، تصریح کرد: حفظ کتاب و کتابخوانی بسیازر ارزشمند است چراکه آنچه در بیان گفته می شود از بین خواهد رفت اما کتاب باقی خواهد ماند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در ادامه با اشاره به فرارسیدن هفته دفاع مقدس خاطرنشان کرد: هفته دفاع مقدس در تاریخ انقلاب یک روز بیادماندنی است و هرسال باید این ایام گرامی داشته شود چراکه عزت و اقتدار امروز کشور  مرهون این ایام و رشادت های شهدا و ایثارگرای فرزندان این ملت در طول 8 سال دفاع مقدس است.

گفتنی است در پایان این جلسه تفاهم نامه همکاری سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران و مرکز اسناد سازمان عقیدتی سیاسی ارتش به امضای دکتر سیدرضا صالحی امیری و حجت الاسلام والمسلمین سید محمد علی آل هاشم روسای این دو سازمان رسید.

  • بسیجیان ارتش

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.