پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران

بیسجیان ارتش( نیروی زمینی،پدافندهوایی،نیروی هوایی،نیروی دریایی)

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران

بیسجیان ارتش( نیروی زمینی،پدافندهوایی،نیروی هوایی،نیروی دریایی)

محبوب ترین مطالب

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

برگزاری یادواره شهدای نیروی هوایی ارتش/ برپایی نمایشگاه دستاوردهای نهاجا

 
 
 پایگاه مردمی ارتش ::ویژه‌برنامه‌های نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در هفته دفاع مقدس اعلام شد.
به گزارش  پایگاه مردمی ارتشبه نقل از    دفاع پرس، حجت‌الاسلام و المسلمین سعید نصیرالاسلامی معاون تبلیغات و روابط عمومی نهاجا گفت: با توجه به تقارن ایام هفته دفاع مقدس با روز عرفه و عید سعید قربان و همچنین ولادت با سعادت امام موسی کاظم(ع) برنامه‌های این هفته با فضای معنوی همسو خواهد شد.

وی در تشریح برنامه‌های این نیرو در هفته دفاع مقدس گفت: در اولین روز از هفته دفاع مقدس، فرماندهان و مسئولین با حضور در بارگاه ملکوتی امام خمینی(ره) با آرمان‌های معمار کبیر انقلاب تجدید میثاق خواهند کرد و بعد از ظهر همان روز نمایشگاه هوایی در پایگاه شهید لشگری افتتاح خواهد شد.

معاون تبلیغات و روابط عمومی نهاجا افزود: در دومین روز از هفته دفاع مقدس نیز، از پیشکسوتان و خلبانان شرکت‌کننده در عملیات اولین پاسخ و 140 فروندی (که در تاریخ 31 شهریور و اول مهر سال 59 علیه رژیم بعث عراق انجام شده) در دانشگاه شهید ستاری تجلیل خواهد شد.

حجت‌الاسلام نصیرالاسلامی اظهار داشت: برگزاری مراسم غبار روبی و عطر افشانی مزار شهدا، تقدیر از سربازان وظیفه در ستاد و کلیه یگان‌های تابعه نیروی هوایی در دستور کار قرار دارد و فرماندهان و مسئولین این نیرو و یگان‌های تابعه با خانواده معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران دیدار و از آن‌ها تجلیل خواهند کرد.

وی ادامه داد: ضمن برگزاری دعای روز عرفه در کلیه یگان‌ها و منازل سازمانی نهاجا،  محافل انس با قرآن ویژه کارکنان و خانواده‌های این نیرو نیز برگزار می‌شود.

معاون تبلیغات و روابط عمومی نهاجا گفت: برگزاری نمایشگاه دستاوردهای این نیرو و  مسابقات فرهنگی از قبیل مقاله‌نویسی، کتاب‌خوانی، مسابقه نقاشی ویژه کودکان با محوریت دفاع مقدس و جنگ تحمیلی، در کلیه یگان‌ها پیش‌بینی شده و فیلم‌های سینمایی مرتبط با ایام هفته دفاع مقدس در سینماهای نیروی هوایی به نمایش گذاشته می‌شود.

حجت‌الاسلام نصیرالاسلامی بیان داشت: در این ایام فرماندهان و مسئولین یگان‌های نیرو با ائمه جمعه و نمایندگان ولی فقیه در استان دیدار خواهند کرد.

وی گفت: ضمن تولید مقالات و برنامه‌های تلویزیونی و رادیویی مناسب در خصوص نقش نیروی هوایی در دفاع مقدس، هماهنگی‌های لازم برای حضور پیشکسوتان در برنامه‌های زنده تلویزیونی و رادیویی نیز انجام شده است.

معاون تبلیغات و روابط عمومی نهاجا در پایان اظهار داشت: با همکاری شهرداری منطقه 13 یادواره شهدای نیروی هوایی نیز  در سالن کوثر شهرداری برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/
  • بسیجیان ارتش

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.