پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران

بیسجیان ارتش( نیروی زمینی،پدافندهوایی،نیروی هوایی،نیروی دریایی)

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران

بیسجیان ارتش( نیروی زمینی،پدافندهوایی،نیروی هوایی،نیروی دریایی)

محبوب ترین مطالب
 

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

1450178032264__MG_0080 copy.jpg

 

پایگاه مردمی ارتش ::رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت: 9 دی روز پیروزی ملت ایران در برابر فتنه گران داخلی و خارجی و مصداق بارز "ان تنصروا الله ینصرکم و یثبت اقدامکم" بوده است.

به گزارش پایگاه مردمی ارتشبه نقل از   خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، منطقه آذربایجان غربی حجت الاسلام سید محمد علی آل هاشم در مراسم 9 دی که در مصلای امام خمینی ارومیه برگزار شد اظهار کرد: حماسه 9 دی به همگان نشان داد که با گذشت بیش از 30 سال از عمر با برکت انقلاب اسلامی مردم شریف ایران اسلامی کماکان پایبند به ارزش‌ها و لبیک گوی ولی فقیه زمان هستند و از اسلام و انقلاب به خوبی پاسداری می‌کنند.

وی اظهار کرد: ماجرای فتنه 88 نتیجه طراحی بیگانگان در خارج از مرزها و برنامه ریزی طولانی مدت و پیچیده سرویس های اطلاعاتی و دشنان قسم خورده جمهوری اسلامی ایران بوده که برخی عناصر داخلی آگاهانه و برخی با ناآگاهی و بی بصیرتی قطعات جدول دشنان را تکمیل کردند.

رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت: فتنه 88 آزمون بزرگی برای ملت قهرمان ایران اسلامی بود که درس و عبرت زیادی در برداشت.

وی با بیان اینکه بصیرت یعنی شناخت لحظه‌ها، مطلع شدن از دیروز، امروز و فردا افزود: اگر انسان بصیرت نداشته باشد در لحظات خاص و بحرانی تشخیص برایش ممکن نیست لذا بصیرت را باید افزایش دهیم و در لحظات حساس و بحرانی درست وارد عمل شویم.

حجت الاسلام آل هاشم تصریح کرد: ملت هوشیار و بصیر ایران اسلامی در 9 دی یک بار دیگر با آرمان‌های انقلاب اسلامی و نظام و آرمان‌های امام راحل تجدید عهد و توطئه‌های شوم دشمنان را نقش بر آب کردند.

رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با اشاره به اینکه از بازخوانی و تحلیل ابعاد و اهداف فتنه 88 در مناسبت‌های مختلف ضروری است، اظهار کرد: فراموشی فتنه 88 و متعاقب آن فراموشی حماسه 9 دی موجب تحمیل هزینه‌های دیگری برای نظام است لذا مقام معظم رهبری بارها به یادآوری این حرکت و براندازی فتنه گران تاکید کرده تا مورد غفلت قرار نگیرد.

وی به اقدامات فتنه گران در سال 88 اشاره کرد و گفت: هجمه به ارزش‌های دینی و اعتقادی، زیر سوال بردن نهادهای قانونی نظام و به کار بردن شعارهای ساختار شکن برای از بین بردن حرمت‌ها و مرزها و از بین بردن ساختارهای سیاسی کشور از اقدامات فتنه گران در سال 88 بوده است.

آل هاشم افزایش فشار و تشکیل تحریم‌ها، افزایش مطالبات دشمن در موضوع هسته‌ای و افزایش امور دشمن در براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی از پیامد های فتنه 88 عنوان کرد.

رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش به دستاوردهای حماسه 9 دی اشاره کرد و گفت: اثبات نقش بی بدیل ولایت و رهبری، تقویت پیوند ناگسستنی مردم از انقلاب و نظام اسلامی و آشکار کردن نقش بصیرت و ولایت مداری مردم در مقابل توطئه دشمنان و تمسک مردم به ایمان و اعتقادات دینی با اقدامات ضد دینی دشمنان از اثرات و دستاوردهای حماسه 9 دی سال 88 است.

وی خاطرنشان کرد: دشمنان تلاش می کنند پس از اجرایی شدن برجام از طریق سیاسی، فرهنگی و اقتصادی به جمهوری اسلامی و دستگاه‌های تصمیم گیرنده و تصیم ساز نفوذ کنند و به هدف شوم خود برسند اما باید همگان بصیرت داشته و هوشیار باشیم.

آل هاشم با بیان اینکه در آستانه انتخابات قرار داریم و هر رای بیشتر مرم سیلی محکمی بر آمریکاست افزود: با وحدت و انسجام در انتخابات حاضر شویم و کاندیدای اصلح و خدمتگزار را انتخاب کنیم.

 

لینک خبرگزاری فارس را اینجا کلیک کنید : افزایش تحریم یکی از تبعات فتنه 88 بود

لینک خبرگزاری دفاع مقدس را اینجا کلیک کنید : 9 دی بیانگر تجدید بیعت با نظام و آرمان های انقلاب است

لینک خبرگزاری مهر را  اینجا کلیک کنید : نماینده ولی فقیه و رئیس عقیدتی سیاسی ارتش:۹ دی روز پیروزی ملت ایران در برابر فتنه گران خارجی و داخلی بود

لینک خبرگزاری شبستان را اینجا کلیک کنید: ۹ دی روز پیروزی ملت ایران اسلامی در برابر دشمنان است

لینک پایگاه اطلاع رسانی صاعقه را اینجا کلیک کنید: حجت الاسلام آل هاشم : 9 دی بیانگر تجدید بیعت با نظام و آرمان های انقلاب است

لینک پایگاه خبری عقاب نیوز را اینجا کلیک کنید:  9 دی بیانگر تجدید بیعت با نظام و آرمان های انقلاب است

 

انتهای پیام

  • بسیجیان ارتش

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.