پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران

بیسجیان ارتش( نیروی زمینی،پدافندهوایی،نیروی هوایی،نیروی دریایی)

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران

بیسجیان ارتش( نیروی زمینی،پدافندهوایی،نیروی هوایی،نیروی دریایی)

محبوب ترین مطالب

برگزاری رزمایش تخصصی یگان‌های مهندسی نزاجا برای نخستین بار

بسیجیان ارتش | يكشنبه, ۲۹ شهریور ۱۳۹۴، ۰۷:۴۶ ب.ظ

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

برگزاری رزمایش تخصصی یگان‌های مهندسی نزاجا برای نخستین بار

 
 
 پایگاه مردمی ارتش ::جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش از برگزاری دو رزمایش تخصصی جنگ الکترونیک و یگان‌های مهندسی این نیرو در پاییز امسال خبر داد.

امیر سرتیپ کیومرث حیدری جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، اظهار داشت: رزمایش‌های نیروی زمینی از مهرماه سال جاری مراحل مقدماتی خود را آغاز کرده و تا پایان سال نیز ادامه خواهد داشت.

وی افزود: امسال هم طبق سنوات گذشته نیروی زمینی علاوه بر برگزاری رزمایش‌های عمومی با حضور تمامی رسته‌های این نیرو، رزمایش‌های تخصصی را نیز به‌طور مستقل برگزار می‌کند.

امیر حیدری گفت: مهمترین رزمایش تخصصی که در سال جاری برای نخستین بار انجام می‌گیرد رزمایش یگان‌های مهندسی نزاجا است؛ که تحرک، پویایی، سرعت عمل و نوآوری از مختصات این نیرو است.

جانشین فرمانده نزاجا تصریح کرد: با توجه به اهمیت جنگ‌الکترونیک در فضای امروز، رزمایش تخصصی و جنگال را نیز در دستور کار خواهیم داشت؛ که غالب این رزمایش‌ها در فصل پاییز انجام می‌شود.

انتهای پیام/

  • بسیجیان ارتش

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.